Ze života

Prolhaný tragéd!

pondělí 14. listopadu 2016

Úvodní slova

Mile vás vítám!
Již delší dobu všem slibuji, že začnu sepisovat něco z mého života.
Střípky, zážitky, pocity ... budu vykládat o svém obyčejném životě.
Vlastně nejsem nikdo důležitý, nikdo známý, nemá známé rodiče, nemám dítě, který by něco umělo, neumím asi nic navíc. Ale proč to nezkusit? Můžu zkusit psát o sobě, světě kolem mě, věcech co mě baví a mám ráda. Prostě o životě.
Občas když vidím, kolik lidí se "proslavilo" skrze svůj blog a instragram, tak si říkám, kruci! to dokážu taky!

Asi si neslibuji nic, jen chci dokázat, že jsem schopna si udržet blog a tvořit a psát a sdílet své zápisky z mého života.

A proč tragéd? Protože jím jsem. Jestli někdo uklouzne a mokrém listí, tak jsem já. Jestli někomu pošta ztratí balík, jsem to já. Jestli někdo má důležitou akci a roztrhne si sukni, jsem to já. Jestli někdo poleje knihu z knihovny, jsem to já.

Jsem prostě tragéd, který se se životem pere a nevzdává se.

Žádné komentáře:

Okomentovat