Ze života

Prolhaný tragéd!

pondělí 9. ledna 2017

Bookish Rainbow 2017

Říkáte si, co to sakra má být?

Bookish rainbow je výzva, která trvá celý měsíc leden a obnáší to, že každý den se nafotí knihy podle předem dané barvy, nebo barev.

Narazila jsem na to čistou náhodou, když jsem prolézala Instragram (můj profil moni_de_vere).
Projížděla jsem různé odkazy na knihy a autory a zaujalo mě, kolik knih se fotí ve stejném barevném spektru.
Začala jsem to vyhledávat, až jsem došla k výrazu "bookishrainbow", či "bookishrainbow17".

Jelikož jsem na tuto výzvu narazila později, uniklo mi prvních sedm dní.
Ale nyní jsem odhodlána ve výzvě pokračovat a (snad) ji dokončit. A uvidím, jaký budu nadšenec, a případně bych si dokončila i resty, které mi unikly.

Zde můžete vidět seznam, abyste se mohli přidat, třeba jen na jeden den.
Nebo zkusit nafotit a vybrat oblíbenou knihu a tak inspirovat i další účastníci.

Myslím, že výzva je zajímavá i tak, že si vlastně uvědomíte, kolik barev knihovna vlastně skrývá.
A i já sama byla překvapená, když jsem začala hledat  žlutou barvu.

Občas závidím některým bloggerkám a nadšencům, že vlastní kolik různorodých (či barevných) knih.

Je to úžasné i z té stránky, že pochytíte spoustu podprahového "chtění" knih jen proto, že prostě vypadají stylově!


Takže hurá do toho!
Celkem mě to nadchlo a snad přejdete můj fotografický ne-um.

A závěrem - což mě napadlo nyní - je to vlastně dobrá přehlídka toho, jak velcí jste knižní náfukové a co za žánry vlastníte ;)!

Žádné komentáře:

Okomentovat