Ze života

Prolhaný tragéd!

čtvrtek 23. února 2017

Knižní úlovky

Rozhodla jsem se (pochlubit) ukázat, jaký jsem knižní blázen a lehce rozpolcená osoba.
Toto jsou moje úlovky za tento týden.


Navrchu je krásné, úžasné, neskutečně napínavé pokračovaní Dívky v ledu Noční lov!
Jsem teprve v polovině a nesnáším se, že nemám více času na čtení.

Nechci spoilerovat, protože chystám pak po dočtení hned recenzi. ;)

Dále je již 31 volume českého vydání Naruta. Ten mám předplacený, takže mi opravdu ty knihy chodí samy.

Pak je jedna "antikvariátovka" za 20kč! No nekupte to! A anotace zněla taky zajímavě :D

Potom jsou dva kusy, na které jsem se těšila s nepřiměřenou mírou.
A to Divoká píseň, která jsem ještě nečetla, ale autorka je skvělá, a dlouho očekávaná Griša!


Prosím, už chci mít čas na čtení!
A držte palce, snad jednou napíšu také něco produktivnějšího ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat